tisdag 1 maj 2012

1:a maj och 2 år

Idag har jag och Andreas inte bara firat första maj, utan också vår 2-årsdag. I morse (eller ja, klockan 12 snarare, vi sov lite länge kanske...) gick vi till torget en sväng, men där var det så mycket folk att jag inte ens fick mig någon lösglass, så det blev lite av en besvikelse. Efter det åkte vi till Sunnanvik och gick längs stranden lite, och i en liten grotta mellan stenarna tog Andreas lite bilder av mig. Sedan bar det av till ABC där vi åt skink-panini, något av det godaste som finns på denna jord. När vi var hemma igen satte vi igång med en tårta, närmare bestämt en choklad- och marängtårta som nu står färdig (och än så länge orörd) i köket. I skrivande stund har vi precis kommit hem efter kvällens grillning på stenarna vid stranden. Någon solnedgång blev det inte den här gången, och lite väl kallt och blåsigt var det, men både mysigt och gott ändå. Nu tror jag det är dags att hugga in på vår fina tårta, så jag säger hej då så länge!






1 kommentar:

  1. naaaw va mysigt :D Jag vill också fara till stranden å grilla :D Men grattis igen till 2 år hoppas de blir många fler :))

    SvaraRadera